Termeni și Condiții
Politica firmei
Condiții generale
1. Domeniu de valabilitate
În ceea ce privește relația de afaceri între Canah și clientul care a făcut comanda, următoarele condiții generale sunt valabile în exclusivitate în varianta publicată pe internet la momentul efectuării comenzii.
2. Încheierea contractului
Clientul comandă marfa de la Canah via magazin online pe internet. Firma Canah se obligă să onoreze comanda în condițiile stipulate pe pagina web, atâta timp cât comanda se rezumă la o cantitate de consum personal (en detail). În cazul în care comanda excede cantitatea de consum personal, vă rugăm să contactați în prealabil Canah.
3. Neonorarea ofertei
În cazul greșelilor de tipar sau de calcul, precum și în cazul erorilor pe pagina web, Canah nu este obligată să preia oferta și să onoreze comanda.
4. Livrarea
Produsele comandate se livrează în toată țara cu serviciul de curierat. Expediția comenzilor se efectuează de la Salonta în zilele de Luni pana Vineri, comenzile plasate pana la ora 12:00 vor fi expediate in aceeasi zi. Livrarea se face în maxim 48 de ore, conform serviciilor de curierat. Excepție în perioada campaniilor sau a promoțiilor, când perioada de livrare poate fi de până la 96 de ore. Costul de transport este de 19 lei, taxă standard. Pentru comenzi ce depășesc valoarea de 300 lei, se beneficiază de transport gratuit. Canah nu garantează respectarea timpului de livrare ales de client, previzibil, precum nici pentru întregimea realizării comenzii. Dacă, contrar așteptărilor, un produs nu mai este livrabil sau dacă presupune o durată de livrare extrem de lungă, sumele plătite în avans vor fi restituite. O contactare reciprocă este necesară pentru clarificarea detaliilor.
Dacă sunteți un client care dorește să comande produsele CANAH prin intermediul magazinului online și adresa de livrare este în afara României, va rugăm să ne contactați.
5. Plata
O dată cu expedierea comenzii către Canah, costurile trebuie plătite. Acestea includ prețul de cumpărare și prețul de livrare.
Factura personalizată va putea fi accesată fie pe contul personal al clientului creat pe Canah.ro, fie prin intermediul unui link ce va fi trimis pe email în termen de maxim 24 ore de la expedierea comenzii. Clientul poate să plătească în avans, pe site-ul Canah.ro prin intermediul sistemului de plăți PO (plationline.ro), folosind una dintre modalitățile de plată acceptate de sistem.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs., ci le trimite criptat pe o conexiune securizata către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Pentru plățile cu card bancar, tranzacția va apărea pe extrasul de cont al deținătorului de card cu numele Canah.
În cazul unei stornări, clientul suportă toate cheltuielile care se ivesc.
6. Compensări
Clientul are dreptul la compensări numai atunci când plângerile au fost constatate de către autoritățile competente sau dacă au fost recunoscute explicit în scris de către Canah.
7. Dreptul reținut asupra proprietății
Marfa livrată rămâne proprietate Canah până în momentul efectuării tuturor plăților sau satisfacerii altor pretenții ale Canah către client.
8. Garanții
Clientul trebuie să sesizeze defectele mărfii livrate imediat la livrare. Dacă plângerea este îndreptățită și Canah este responsabilă pentru defect, atunci comanda este fie înlocuită, fie se oferă o reducere, la alegerea Canah. Dacă o reducere sau o înlocuire nu este posibilă sau această livrare de înlocuire întârzie, atunci clientul poate solicita o reducere a prețului de cumpărare sau anularea comenzii.
În cazul retragerii clientului din contract, acesta este obligat să returneze toată marfa, iar costurile returnării sunt suportate de Canah. Canah răspunde numai de daune ale mărfii în sine. Alte pretenții ale clientului – indiferent pe ce baza legală – sunt excluse.
În cazul lipsei unei caracteristici garantate importante sau în cazul intenției sau a neglijenței grave de partea a Canah, restrângerea domeniului de răspundere stipulat anterior nu este valabilă.
Răspunderea celor stipulate mai sus se face pe baza normelor comerciale. O răspundere pentru daune apărute în urma defectelor este exclusă.
9. Returnarea
Clientul are dreptul de a returna marfa pe o perioadă de până la 10 zile de la data primirii mărfii. Dacă utilizează dreptul de returnare, marfa trebuie expediată imediat înapoi la Canah, dar nu mai târziu de 10 zile de la data primirii. Pentru o comandă de până la 250 Ron, clientul suportă cheltuielile returnării.
După primirea returnării (intrarea) Canah se obligă la restituirea prețului de cumpărare.
Până în momentul preluării mărfii de către Canah, răspunderea/riscul este al clientului.
Dreptul clientului asupra restituirii prețului de cumpărare este valabil doar dacă marfa returnată se găsește în aceeași stare ca și la primirea comenzii de către client.
Dacă marfa returnată de client nu se află în aceeași stare ca și la primirea comenzii, Canah are dreptul de a alege să restituie doar o parte din prețul de cumpărare.
10. Locul judecății și legislația aplicabilă
În caz de divergențe și procese legale, dreptul român este valabil în exclusivitate. În masura în care este permis, sediul Canah este convenit ca și loc de judecată pentru toate pretențiile din relații de afaceri.
11. Noile reglementari ale legii 679/2017. Pentru Conditiile GDPR click aici