Termeni și Condiții

Politica firmei
Condiții generale

1. Domeniu de valabilitate
În ceea ce privește relația de afaceri între Canah și clientul care a făcut comanda, următoarele condiții generale sunt valabile în exclusivitate în varianta publicată pe internet la momentul efectuării comenzii.

2. Încheierea contractului
Clientul comandă marfa de la Canah via magazin online pe internet. Firma Canah se obligă să onoreze comanda în condițiile stipulate pe pagina web, atâta timp cât comanda se rezumă la o cantitate de consum personal (en detail). În cazul în care comanda excede cantitatea de consum personal, vă rugăm să contactați în prealabil Canah.

3. Neonorarea ofertei
În cazul greșelilor de tipar sau de calcul, precum și în cazul erorilor pe pagina web, Canah nu este obligată să preia oferta și să onoreze comanda.

4. Livrarea
Produsele comandate se livrează în toată țara cu serviciul de curierat. Expediția comenzilor se efectuează de la Salonta în zilele de Luni pana Vineri, comenzile plasate pana la ora 12:00 vor fi expediate in aceeasi zi. Livrarea se face în maxim 48 de ore, conform serviciilor de curierat. Costul de transport este de 19 lei, taxă standard, taxă care este suportată de către client. Pentru comenzile care depășesc valoarea de 300 lei, clientul beneficiază de transport gratuit. Canah nu garantează respectarea timpului de livrare ales de client, previzibil, dar furnizorul nostru de servicii curierat, se obliga sa livreze marfa in maxim 48 de ore. In cazul in care este depasit termenul de 48 ore, se reincearca de 3 ori livrarea.
Dacă sunteți un client care dorește să comande produsele CANAH prin intermediul magazinului online și adresa de livrare este în afara României, va rugăm să ne contactați.

5. Plata
La cererea clientului, putem pune la dispoziția acestuia factura personalizată pe contactul personal. Clientul poate să plătească în avans, pe site-ul canah.ro prin intermediul sistemului de plăți PO (plationline.ro), folosind una dintre modalitățile de plată acceptate de sistem, sau plata ramburs. Pentru plățile cu card bancar, tranzacția va apărea pe extrasul de cont al deținătorului de card ca OnlinePay sau Plationline. În cazul unei stornări, CANAH suportă toate cheltuielile care se ivesc.

6. Compensări
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a anula/refuza comanda fără a fi nevoit să justifice decizia de anulare/refuz și fără a suporta alte costuri suplimentare.

Conform textului de mai sus, vom continua: pentru orice sesizare/ solicitare/ reclamație, clientul are la dispoziție următoarea adresa de email și un număr de contact: office@canah.com / +040 259 373 336.

7. Dreptul reținut asupra proprietății
Marfa livrată rămâne proprietate Canah până în momentul efectuării tuturor plăților sau satisfacerii altor pretenții ale Canah către client.

8. Garanții
Clientul trebuie să sesizeze defectele mărfii livrate imediat la livrare. Dacă plângerea este îndreptățită și Canah este responsabilă pentru defect, atunci comanda este fie înlocuită, fie se oferă o reducere, la alegerea Canah. Dacă o reducere sau o înlocuire nu este posibilă sau această livrare de înlocuire întârzie, atunci clientul poate solicita o reducere a prețului de cumpărare sau anularea comenzii.
În cazul retragerii clientului din contract, acesta este obligat să returneze toată marfa, iar costurile returnării sunt suportate de Canah. Canah răspunde numai de daune ale mărfii în sine. Alte pretenții ale clientului – indiferent pe ce baza legală – sunt excluse.
În cazul lipsei unei caracteristici garantate importante sau în cazul intenției sau a neglijenței grave de partea a Canah, restrângerea domeniului de răspundere stipulat anterior nu este valabilă.
Răspunderea celor stipulate mai sus se face pe baza normelor comerciale. O răspundere pentru daune apărute în urma defectelor este exclusă.

9. Returnarea
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a anula/refuza comanda fără a fi nevoit să justifice decizia de anulare/refuz și fără a suporta alte costuri suplimentare. După primirea returnării (intrarea) Canah International S.R.L. rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea clientului, inclusiv costul livrării, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de anulare, refuz al clientului. Canah International S.R.L. rambursează sumele menționate mai sus folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de către client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care se cade la un comun acord pentru o altă modalitate de plată. Canah International S.R.L. nu are obligația să ramburseze costuri suplimentare de livrare în cazul în care clientul a ales în mod explicit alt mod de livrare decât cel standard oferit de Canah International S.R.L., cu excepția în care Canah s-a oferit să recupereze ea însuși produsele. Canah poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării, până în momentul primirii dovezii de la client conform că acesta a trimis produsele înapoi.

Pentru returnarea unei comenzi vă rugăm să ne contactați telefonic (+040 259 373 336) sau să completați formularul de aici.

10. Locul judecății și legislația aplicabilă
În caz de divergențe și procese legale, dreptul român este valabil în exclusivitate. În masura în care este permis, sediul Canah este convenit ca și loc de judecată pentru toate pretențiile din relații de afaceri.

11. Noile reglementari ale legii 679/2017. Pentru Condițiile GDPR click aici

Sursa: OUG 34/04.06.2014

Dragi clienți,

concediul nostru începe cu data de 03.08.2020, de aceea vă rugăm frumos să lansați comenzile dvs. până cel târziu miercuri 29.07.2020.

Găsiți produsele noastre aici.

#ManancaSanatos #EatLocal

Prin navigarea pe acest site, acceptati utilizarea COOKIE-urilor. De asemenea, puteti opta ca browserul dvs. sa nu utilizeze cookie-uri! Mai multe informatii

Cookie sunt utilizate pentru a monitoriza actiunile care le-ati realizat pe site. Prin continuarea navigarii acceptati utilizarea cookie-urlor sau puteti sa va oferiti acordul prin apasarea butonului "Accept".

Inchide (Close)