Politica de calitate Canah
Politica referitoare la calitatea şi siguranţa alimentului
Afacerea noastră, bazată pe etică şi acţiuni profesionale, va furniza consumatorilor numai produse de cea mai bună calitate.
Asigurăm clienţilor noştri produse de calitate şi garantăm siguranţa lor. Ne angajăm să respectăm cerinţele, reglementările şi prevederile legale pentru a putea garanta cel mai înalt grad de siguranţă a produselor. Ne angajăm să respectăm cerinţele clienţilor şi toate prevederile stabilite prin specificaţiile de produs şi proces. Totodată ne angajăm sărespectăm bunele practici in vederea realizării în mod sustenabil a unor produse autentice.In acest scop am implementat un sistem de management al siguranței şi calităţii alimentului în conformitate cu cerinţele SR EN ISO 22.000:2019 şi IFS Food vs. 8/2023.
In întreaga sa activitate, Canah, se asigură ca, prin utilizarea tehnologiilor şi a proceselor de producţie, protejeaza mediul înconjurător şi urmăreşte utilizarea sustenabilă a resurselor.
Satisfacţia clienţilor şi a consumatorilor noştri reflectă progresele făcute de organizaţie în domeniul calităţii produselor şi serviciilor, precum şi eficacitatea sistemelor de management implementate.
Calitatea și siguranța produselor Canah reprezintă rezultatul efortului comun al tuturor angajaţilor, motivaţi şi instruiţi urmărind acest scop.
Managementul SC Canah Internaţional SRL este promotorul tuturor acţiunilor necesare pentru dezvoltarea unei culturi a siguranței alimentelor, cu toate componentele acesteia: stabilirea, comunicarea și îndeplinirea Politicii și responsabilităților pentru siguranța si calitatea alimentului, instruirea și implicarea tuturor angajaților, asigurarea controlului, coordonării, aplicării consecvente și actualizării sistemului de management al calităţii şi siguranţei alimentelor, continua îmbunătăţire a calităţii si siguranței produselor şi proceselor, în scopul garantării satisfacţiei clientilor si a tuturor celor implicaţi în activitate.
CEO
Lourand Kertmegi